DOWNLOAD AKU ADA KAU ADA FULL MOVIE

Download Filem Aku Ada Kau Ada Full Movie

Terbaru Download Aku Ada Kau Ada Full Sebelum itu sinopsis cerita ini mengenai Nordin Ahmad (Shaheizy Sam) pelajar tahun kedua yang mahu untuk dipandang hebat.Aku Ada Kau Ada Tapi bila acapkali Nordin menjadi tumpuan ramai, dia akan panik, mula batuk, muntah. Aziz (Kamal Adli) pula, seorang pelajar poyo yang perasan popular, selalu menyakat dan mengganggu Nordin. Aziz sangat cemburu bila Nordin mendapat perhatian dari pelajar wanita.

DOWNLOAD AKU ADA KAU ADA FULL MOVIE

Selain itu Filem Aku Ada Kau Ada menampilkan pelakon-pelakon yang hebat antaranya Shaheizy Sam, Yana Samsudin dan Kamal Adli. Movie Aku Ada Kau Ada ini dilakukan di Korea dan banyak pemandangan di dalam filem ini view nya sangat cantik. Kepada yang suka drama kpop mesti tonton filem ini.

Nak download filem movie aku ada kau ada ini boleh klik Download Filem Aku Ada Kau Ada Full


LIKE THIS

Post a Comment